diumenge, 1 de maig del 2011

Les Inicials mès importants


Fa uns dies em van encàrregar un penjoll pel dia de la mare. Una de les característiques era que el penjoll fos la inicial de la mare, juntament amb la inical del fill. I una altra característiques era que els acabats de la peça no fossin pòlits, sinò oxidats.
Primer vaig fer diferents esborranys a i els vaig ensenyar al client. Em va dir que li agradaven, però que no sabia quin triar i que ho deixava en les meves mans. El final vaig decidir sobreposar les inicials. El cap d'uns dies vaig pensar que quedaria molt bé fer les arracades a conjunt, però fer l'invers. Per tant si havia fet la A de plata, a les arracades fer-les de coure. Espero que us agradi. La mare ja m'ha trucat i m'ha dit que li encanten. Gràcies família Devesa Ortiz per la vostra confianzar.